måndag 2 januari 2012

tvåtusen12

Nytt år nu då, kom på att mitt nyårslöfte kan vara att uppdatera bloggen lite oftare än vad jag gör. Och försöka att få fler läsare annars är det typ inte kul att blogga, tycker jag iaf. Julen firade vi i dammark med mina kusiner, mormor, en till som jag inte kan namnet på... och min morbror & hans fru. Hade riktigt mysigt. fick lite allt möjligt i julklapp men typ allt som jag önskade mig, skriver det jag fick längst ner i inlägget :)
Sen efter vi varit i dammark i två dagar så åkte vi till prag, dagen efter vi kommit hem då. I prag var det också skit mysigt. På julovet, det som har varit då, inte slut än ju. Men det har varit najS. I morron ska jag fört in till nova igen för jag köpte förstora byxor, sen efter det sicker jag till frisören och klipper mig med matilda, sen går vi till coop/ica eller lindex och köper hårfärg till mig :D
Vilken hårfärg tycker nu att jag ska ha ?
Bilder lägger jag upp imorron för pallar inte nu :( 
PUSS



2 kommentarer: