söndag 18 december 2011

Tinkerbellas kalender!

Det var ett tag sen jag bloggade nu, men hittar liksom ingen inspiration direkt
Nu är det faktiskt mindre än en vecka kvar till julafton, som jag älskar. Men snön har inte kommit än, hatar det riktigt mycket. Blir ingen julkänsla när det inte är snö. Ni undrar kanske över rubriken, jo det är faktiskt så att tinkerbella har en julkalender där hon delar ut priser, idag får man ett par valfria skor. Och skor är precis vad jag behöver, för jag har inte hunnit köpa ett par än. Så jag kan alltid hoppas på att vinna, inte för att det är en stor chans men ändå!

Länk till tinkerbellas blogg : http://tinkerbella.blogg.se/
Länk till skoamig: http://www.skonamig.se/

Här är skon som jag skulle vilja ha :-)
 

4 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jag måste bara säga att jag brukar inte gilla bloggar som är på blogspot men din blogg är riktigt bra!:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en fototävling i samarbete med tvspelsweb.se på min blogg! Vore kul ifall du anmälde dig :)
    http://ssandraess.webblogg.se/2011/december/fototavling-i-sammarbete-med-tvspelswebse.html

    (Ursäkta ifall du inte gillar kommentarer som denna, bara att radera i såfall)

    SvaraRadera
  3. Hej! Fin blogg! :) Vad ska du göra idag då? :)

    SvaraRadera
  4. Gud vad glad jag blir av lite kommenterar ! :D
    Era bloggar var också super fina, nu när jag vet att det är någon som kollar min blogg blir man faktiskt lite sugen på att börja blogga igen ;) <3

    SvaraRadera