torsdag 10 november 2011

Someone like you

Shulululu, nu har jag inte gjort ett inlägg på riktigt länge men nu kommer det ett i alla fall ;)
Under lovet var jag ju i Norge, hade riktigt kul faktiskt. Sen va jag med Matilda de andra dagarna, förutom en och då sov jag med Julia. Men inlägget blir inte så långt idag, pallar inte skriva mer. Men ska försöka att blogga ofta nu. Juste hittat typ någon grupp från England, de är kända där men inte direkt i Sverige. Och dom är ganska gulliga tycker jag, vissa. Men lyssnar inte på dom så inget tips till er, men ändå (a'
Och matilda kan du fixa så att jag kan ha stora bilder eller så, du fattar så att det inte blir som på den översta bilden. Ring om du inte fattar ;)

Hihi, liten bildbomb från Norge, som jenny fotat, för min kamera hade inget batteri :( 
















Jennys kille gjorde den, sjukt cool  (h'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar