onsdag 26 oktober 2011

Mr. Know It All

Sitter och slappar nu, så det blir ett litet inlägg :-)
Skolan idag var väll okej, och måste bara berätta att jag sitter brevid världes sötaste tjej!
Eller inte, asså fyfan jag blir äcklad av hon. Ni skulle bara se hur hon ser ut och luktar och allt. Men vill inte ha med hon i min blogg så skriver inte mer om den fula feta äckliga ruttna fisken. Men annars är allt bra, och jag vill ha mina kläder nu som jag beställde igår. Fast kommer först om 2-5 dagar, och sen i helgen skulle kanske matilda till nova. Fick kanske hänga med där osså, hihi. Eller nä det funkar ju inte... Matilda jag kan inte hänga med dig på lörda helt glömt bort att jag skulle till norge. Men men, du kan säkert hitta jacka och sånt utan mig, men jag kan kanske kolla på din blogg i Norge så lägg upp sakerna som du köpt sen okej ?
Fotade bilden för ett tag sen på dammarks zoo, hehe fick bara lust att lägga upp den, mest för att giraffen ser helt weard ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar