måndag 23 januari 2012

Kladdigt värre

Vädret..?
Nu har vi snö, vilket jag älskar just nu. Men sen om typ 10 dagar så kommer jag inte vilja ha det längre utan då kommer jag bara vilja ha sol & sommar. Seriöst fan vad jag längtar till våren!
Och sen när alla blommorna börjar blomma så kan det bli skit fina bilder, gah jag vill ha värme nu.
Haha och idag gick jag, matilda och arta ut till mellanstadiet som hade gjort en backe som va gjord av is och lera typ. Ni kan ju bara tänka hur man såg ut efter att ha åkt ner där ifrån riktigt geggig....
När jag ändå sitter här och tänker på sommaren så kan jag göra en mini lista över mina mål i sommar.
  • Bli brun som in i helvetet 
  • Bada tills jag drunknar 
  • Åka utomlands 
  • Skaffa nya vänner
  • Fota sommar bilder
  • Skaffa kille 
  • Köpa makrolins 
  • Ha världens finaste bikini 
  • Och göra denna sommaren till en ännu bättre sommar även fast förra va helt awsome! 
Just det tack för den nya hedern matilda, gillar ni den? 


 497f66416f55_large  
Blir en bild från weheartit .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar