fredag 27 januari 2012

Fuck telenor -.-

Idag fick jag min telefonräkning och jävlar va den var hög!
497 kr, och egentligen ska den kosta 345. Det som hade kostat extra var att jag hade haft igång internetet i dammark  det hade kostat 49 kr och jag hade inte ens använt det.Sen tre sms som jag skickade från prag, men det kostade bara 3.69. Men sen står det att jag ska betala för ett underhållningspaket från WiMP. Jag har aldrig hört det namnet ens. Och så står det också att jag ska fortsätta betala det i flera månader framåt. Jag fattar ingenting så jag googlade det precis och det är ett musik program typ som spotify fast gratis. Och jag har inte laddat ner det eller sett det innan också ska jag betala 100 kr för det?!
Jävligt dåligt... Men nu till något bättre jag fick en kommentera igår (yeeeeeeeeeeah!)
Och du undrade var jag köpt mössan, jag har köpt den i prag på new yorker. Den kanske finns kvar så gå till new yorker och kolla :)

Mobil bild, mest för att jag ville se om det blev bra kvalite :)

1 kommentar: