måndag 16 januari 2012

Blogg paus!

Asså anna ellinor är så jävla klockren!
Jag har suttit och kollat på alla hennes videor jag älskar dom, och hennes inlägg i bloggen. Ett inlägg skriver hon om hur en blogg blir  rolig. Om jag jämför det som hon skriver så är inte min blogg så rolig. Jag menar jag orkar inte en själv blogga. Jag tror att jag tar en lång paus, och sen skulle jag riktigt gärna veta vad du tycker om min blogg vad jag ska ta bort lägga till, när jag börjar att blogga igen så ska jag kanske lägga upp mer bilder eller något sånt?
-Snälla kommentera skulle bli glad då..

4 kommentarer:

  1. Din blogg är jätte fiiin, tycker om hur du bloggar och du ska inte ändra nått !!! :D //sara

    SvaraRadera
  2. du har en super fin blogg och har tagit super fina bilder! du borde inte ändra nått för den är fin som den är :) men om du någon gång vill pröva på nått nytt så kan du ju alltid ändra för det du känner dig för ;) men du skulle ju ta en paus och det tycker jag är faktiskt bra (men inte för lång paus), för när du kommer tillbaks så kommer du tycka att det är roligare att blogga :D kram <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, blir glad att ni gillar bloggen som den är & bilderna :D <3
      Kommer nog ha bloggpaus i en vecka till typ (:

      Radera