fredag 21 oktober 2011

Good feeling

Det blev inget inlägg igår, förlåt Matilda. Men ja nu kommer det ett.
Ikväll ska jag sticka till Matilda och sova där, kommer säkert bli bra. Skolan idag va helt okej, hihi jag fick en halstablett av Calle sen hittade jag 2 fast fick bara den ena. Och Matilda fick bara en, lite kul. Sen på musiken fick Matilda och jag vara i ett eget rum typ, sen kom alla och förstörde våra fina sång och musik :( Nästa vecka är det höstlov, redigt gött.Sen jägers på den fredan, och såklart kan jag inte gå på det heller.Förra gick jag på fast sen förrförra kunde jag inte gå på för då var jag i frankrike, och nu ska jag vara i Norge. Men det kommer ändå vara lite kul, kommer ju träffa Jenny och hennes kille, och hans familj. Kommer lägga upp lite bilder sen när jag har varit i Norge, har ju en fin systemkamera (a'


Lägger upp bilden mest för att jag gillar min sko, hihi ;)

1 kommentar: